KONTAKT

ECOJURA.PL / KONTAKT

Jednym z głównych celów działalności firmy EcoJura jest długotrwała opieka techniczna, realizująca się poprzez serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników stworzyliśmy w naszej firmie profesjonalny Dział Serwisu.

Nasi serwisanci to wykwalifikowani pracownicy, posiadający wiedzę do wykonywania wszelkich działań z naszej szerokiej oferty serwisowej która obejmuje m. in.:

  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Przeglądy okresowe i konserwacje
  • Pierwsze uruchomienia wraz z procedurą odbiorczą i szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń
  • Części zamienne i materiały eksploatacyjne

Wybierz temat, którego dotyczy zgłoszenie serwisowe:

W celu wyeliminowania dodatkowych kosztów użytkowania prosimy o sprawdzenie ustawień zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia lub kontakt z instalatorem, aby wykluczyć ewentualne niedomagania w pracy urządzeń, nie dające podstaw do wezwania serwisu technicznego.

W celu zapewnienia właściwego funkcjonowania instalacji  przy pełnych parametrach użytkowych konieczna jest okresowa kontrola wszystkich urządzeń i elementów wchodzących w jego skład.

Wykaz kontrolowanych elementów i czynności do wykonania przedstawiony jest w protokole przeglądów.

W przypadku wystąpienia jakiekolwiek usterki, należy wykonać dokumentację pisemną z jej opisem, dokumentację zdjęciową i powiadomić niezwłocznie serwis EcoJura.

W celu zgłoszenia reklamacji należy skorzystać z protokołu reklamacyjnego.

Naprawy gwarancyjne prowadzone będą przez EcoJura Sp. z o.o. lub upoważnioną firmę.

POMIARY ELEKTRYCZNE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

800 zł brutto

DIAGNOSTYKA WRAZ ZE SPORZĄDZENIEM OPINI

750 zł brutto

WYMIANA INWERTERA, KONFIGURACJA I URUCHOMIENIE INSTALACJI DO 10kWp

1250 zł brutto 

WYKONANIE MONITORINGU INSTALACJI

500 zł brutto

SZKOLENIE DLA KLIENTA

200 zł brutto

 WYMIANA MODUŁU FOTOWOLTAICZNEGO

1250 zł brutto

BADANIE KAMERĄ TERMOWIZYJNĄ 

Cena ustalana indywidualnie

BEZZASADNE WEZWANIE

300 zł brutto

PRACE NIEUJĘTE CENNIKIEM

250 zł brutto roboczogodzina + koszt materiału

KOSZT DOJAZDU – ilość kilometrów liczona w obie strony

2,50 zł brutto/km

DO KOSZTÓW DOJAZDU NALEŻY DOLICZYĆ KOSZT PRACOWNIKA

250 zł brutto/godzinę

 DO POWYŻSZYCH CEN NALEŻY DOLICZYĆ KOSZT MATERIAŁÓW

Jeśli samemu wykonałeś instalację fotowoltaiczną (o mocy do 10 kW) możesz skorzystać z poniższego pakietu usług.

PAKIETY SERWISOWE:

 

MINI

STANDARD

MAXI

·       Sprawdzenie poprawności konfiguracji/montażu instalacji fotowoltaicznej

·       Uruchomienie i testy instalacji

·       Uruchomienie opcji monitoringu

·       Szkolenie dla klienta

·       Analiza działania instalacji

·       Analiza możliwości rozbudowy

·       Sprawdzenie poprawności konfiguracji/montażu instalacji fotowoltaicznej

·       Uruchomienie i testy instalacji

·       Uruchomienie opcji monitoringu

·       Szkolenie dla klienta

·       Analiza działania instalacji

·       Analiza możliwości rozbudowy

·       Pomoc przy formalnościach ze zgłoszeniem

·       Pomiary elektryczne

·       Przygotowanie projektu i uzgodnienie ppoż

 

·       Sprawdzenie poprawności konfiguracji/montażu instalacji fotowoltaicznej

·       Uruchomienie i testy instalacji

·       Uruchomienie opcji monitoringu

·       Szkolenie dla klienta

·       Analiza działania instalacji

·       Analiza możliwości rozbudowy

·       Pomoc przy formalnościach ze zgłoszeniem

·       Przygotowanie projektu i uzgodnienie ppoż

·       Pomiary elektryczne

·       Badanie kamerą termowizyjną

·       Wykrycie i usunięcie przyczyn niepoprawnego działania

1800 zł brutto

Bez projektu i uzgodnienia ppoż:

2500 zł netto + VAT

Bez projektu i uzgodnienia ppoż:

3250 zł netto + VAT

Usługa kompletna:
4250 zł netto + VAT

Usługa kompletna:
5300 zł netto + VAT

Do ceny powyższych pakietów należy doliczyć koszt dojazdu – ilość kilometrów liczona w obie strony.

PROMOCJA DO KOŃCA ROKU:

Dojazd do 30 km od siedziby firmy GRATIS.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA USTERKI INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Dane użytkownika

Opis usterki

Dziękujemy za zapoznanie się z zamieszczonymi powyżej materiałami. W celu zgłoszenia usterki prosimy o użycie formularza kontaktowego powyżej lub wypełnienie formularza zgłoszenia usterki i odesłanie na adres e-mail: serwis@ecojura.pl .

Zwracamy się z prośbą o dokładne czytanie protokołów serwisowych przed złożeniem pod nim podpisu. W przypadku niezgodności protokołu ze stanem faktycznym prosimy zwrócenie o tym uwagi pracownikowi serwisu. Przypominamy również, że użytkownik ma prawo poprosić o wystawienie przez osobę serwisującą kopii protokołu.

Przypominamy, że nieuzasadnione wezwanie serwisu wiąże się z obowiązkiem pokrycia kosztów serwisu, w tym kosztów związanych z dojazdem oraz kosztem ewentualnej usługi i materiału. Usterki powstałe z winy użytkownika nie będą podlegały odpowiedzialności gwarancyjnej wykonawcy i będą wykonywane odpłatnie wg cennika.